staan

tjeena,
idag var det skit tråkigt i skolan -.- å vi slutade 15:55.. åå

Imorn är det orgenterings dag , tänker INTE gå ! :o
anyway , efter skolan drog jag och natta till stan :)
först gick vi till Taj mahal för att kolla på löshår, fast deras nya hår såg jätte konstigt ut ? :(
iallafall det bruna..
men vi hade kul o provade massa peruker o shit istället :) haha ^^

sen så drog vi till donken :) där såg jag matilda :o
så vi stog o snacka lite sen skulle hon på bio :)
sen så käkade jag o Natta ^^ . så var det typ 4 killar som satt breve oss,(dom va där innan oss oxå)
´dom var typ 25 kanske ? jag vet inte riktigt, sen jag och natta satt där ganska länge o snackade
sen precis när vi går så går dom efter oss ?
så vi typ sprang in på pub å kollade på smink osv :p
sen så gick vi till stadium och kollade på jackor,
sen till HM, sen så stängde typ allt i stan så vi drog hem :(

hehe såg att natta laddat upp asfula bilder på mig ,men bjuder på dom :p
pusss :)
//anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0