i'm back!

Tjena :)
nejmen, jag har typ inte bloggat på .. 1 och en halv vecka ? nånting sånt.
anyway så har jag inte orkat , vet inte varför.

aja,

Suttit å drogat denhär låten i typ en vecka nu

Gubben i lådan.


bra va ? :)

iallafall , kanske ska pierca mig snart..
finns inte så mkt att skriva..

orkar inte lägga ut bild på dagens outfit, så skriver ist.

grå tjockiströja,
leggins,
vitt linne

typ det,
slutade 17.00 i skolan idag för att jag skulle göra nån engelska diagnos ? ;(
det gick åt helvete oxå,
fast nu orkar jag inte skriva mer .. så lägger upp lite gamla bilder.

Öland från i sommras, david, danne och hanna.

Vet inte riktigt när, men tror i .. februari,mars nånting sånt ?


sommarlovet, jag och matilda <3


Idol final 2009 backstage :)


blogggar mer sen , cya :)
/anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0