gårdagen

Hejhej :)
ska berätta lite om igår, ( som vi inte snackade om i videobloggen)

iaf så var vi ju i stan,
sen så drog vi till sätra , hem till billy :)
sen så gick vi till centrum o köpte energi :D
så gick jag,jonte,billy och Nathalie och träffade simon

han ville typ till.. rop.. nånting ? , glömmer alltid vad det heter..
men så när vi var påväg dit träffade vi viktor,philip,kalle och typ jimmy trorjag ? :p

sen så drog vi till centrum och jag o natta åkte tuben hem..

kom hem typ kvart över 10 nåt sånt,
sen så somnade vi halv 6. :p för vi satt och webbade med randoms på nån sida.. hehe

iallafall , videon där ja säger gonatt igår .. var helt drogad.. så alla vet haha.

imorse kom Jonte hem till mig , å vi har typ chillat orkar inte göra nånting idag..

och jag hatar skolan, orkar inte..

aja skriver mer sen puss,

Jag älskar dig jonte. <3
//anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0