wzup? :)

yooo wzzzzup ? :D

Jag är iallafall hemma idag , cuuuz im sick liksom.
imorn så ska jag dra å kolla på en ny skola ;)
( eftersom jag och nathalie ska byta skola)

slutar typ 14 imorn eller nåt sånt för vi haaar inte elevens val
chill

har tråkigt , men ska spela wow med älsklingen snart (a'
jag är glad för jag har fixat spotify igen,
looove lucas spellista <3

men det finns inget att skriva förrutom att jag vill ha cola.

aja puss på er :) / anna

jag vill ha tbx min tungpiercing </3 :(

Kommentarer
Postat av: -

CHA ! assooooo ni måste böörja blogga nuuu!!!

jag kan lixom inte leva utan er blogg lixom !:s

böörja blogga mer , speciellt anna lixom

pöösss tjejer vi ses sötisar <3<3<3<3<3

2010-12-24 @ 11:46:17
URL: http://chachaabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0